Gå till innehåll

Får inte wot att fungera i IE9 [LÖST]


margrehte

Recommended Posts

wot står som installerad och är även aktiverad i "hantera tillägg" men syns inte då jag googlar.Hjälp för jag kan inte leva utan wot.Står att jag skall aktivera tillåt 3 part, men det handlar väl om säkerhet och den står på normal/hög.

Redigerad av margrehte
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I can't see the toolbar after installing the add-on

Method 1: In Internet Explorer open Tools, then click Internet Options Click the Advanced tab and Under Browsing check ...

Method 1:

  1. In Internet Explorer open Tools, then click Internet Options
  2. Click the Advanced tab and
  3. Under Browsing check the option Enable third-party browser extensions
  4. Click OK

Method 2:

  1. In Internet Explorer open Tools, then click Manage Add-ons
  2. Choose Enable or Disable Add-ons. Make sure both ”WOT” and ”WOT Helper” are listed and enabled.
  3. If they are disabled, then Enable them by clicking on the add-on name at the bottom under Settings
  4. if they aren't listed, reinstall the add-on.
  5. Click OK

Method 3:

  1. In Internet Explorer open View, then click the Toolbars menu
  2. If WOT is listed, select it.Gick in i avancerat igen och den ruta jag bockat i "aktivera webbläsartilläg från andra tillverkare*" hade bockat ur sig själv,Vad betyder "Browsing ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Rutan "aktivera webbläsartilläg från andra tillverkare" är ibockad och wotringen syns i verktygsfältet och ändå markerar den inte sökningar i google, finns så många dåliga webbsajtval vid sökning så behöver verkligen hjälp med att få wot att fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för hjälpen Cecilia, Kom på att även min vän fått upp ruta om att wot försenar webbläsaren, så du har hjälpt oss båda.Hade varit bra om någon blänkare dykt upp på skärmen att något behöver åthjälpas men nej, spywareblaster sköter sig inte själv heller utan behöver kollas då och då.När jag kommer in på denna sajten så kommer ruta upp "ett tillägg kunde inte köras"vilket tillägg ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...