Snoffa Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Hej!... Nånting konstigt har hänt med min dator.. Varje gång jag är ute på nätet och surfar så bildas de alltid en ram runt bilderna som finns på hemsidorna... det har varit så i 1.5 vecka nu ungefär... Vet inte om jag har lyckats komma åt någon inställning som gör så... Om någon kan hjälpa mig är jag tacksam för de ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Vilken webbläsare använder du? Om det är Internet Explorer så gå till Verktyg > Internet-alternativ > Avancerat och välj "återställ standardvärden". Löser det problemet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted March 8, 2006 Author Share Posted March 8, 2006 Vilken webbläsare använder du?Om det är Internet Explorer så gå till Verktyg > Internet-alternativ > Avancerat och välj "återställ standardvärden". Löser det problemet? Jag använder IE6 tyvärr hjälpte inte åsterställningen... begriper inte vad de kan vara ??? Varje hemsida där jag för musen över en bild eller liknande så blir de en ram runt... ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted March 17, 2006 Author Share Posted March 17, 2006 kan tillägga att när jag för musen över ramen, så kommer de upp en pratbubla som frågar om jag vill aktivera och använda denna kontroll.... Måste vara något som blivit efter att windows har laddad hem nån updatering ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Hej Snoffa Man brukar se vad det är för kontroll eller att det kommer upp en ActiveX installations snurra som man måste godkänna. Du borde se vad det är för nåt.... från "Bröderna Bus" eller kanske Macromedia ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivermannen Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Www.getfirefox.com That´s it! MVH Oliver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted March 17, 2006 Author Share Posted March 17, 2006 Www.getfirefox.com That´s it! MVH Oliver Visst håller med om att FF är bra, men ditt svar hjälpte mig inte alls :- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts