candela Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 (edited) Har fått bilder till Outlook. Bilderna är skickade med WLM och ligger i mailet. Kan inte flytta dem till Mina bilder. Intill bilderna står: Ange albumnamn här Visa bildspel HÄMTA ALLA Det här albumet innehåller 48 foton och är tillgängligt på SkyDrive till 2012-01-04. Har varit inne på Sky drive men begriper inte hur det fungerar. Vill hämta bilderna i jpg-format till Mina bilder. Hoppas någon här på forumet kan hjälpa mig. Mvh candela Edited November 12, 2011 by candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Om du klickar "Hämta alla", vad händer då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candela Posted October 8, 2011 Author Share Posted October 8, 2011 Dessvärre ingenting. Har deletat mailet. Skall besöka avsändaren på måndag och gå igenom hur man sänder bilder. Tycker att LWM är ett knöligt program när det gäller att skicka en bildsvit. I Outlook är det enkelt och man kan minska ner formaten så det inte blir så tungt. Funderar på om min vän skulle använda sig av Thunderbird i stället. Vet du om det går att sända blidsviter med det programmet, dvs möjlighet att skicka jpg-filer i mindre format? Mvh candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 Jag använder inte t-bird, men i annat fall kan man alltid zippa hela rasket och skicka en fil... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candela Posted October 10, 2011 Author Share Posted October 10, 2011 Hej Venoms. Det är själva f-n att jag kan vara så blockerad . Tack för påpekandet. Sjävklart skulle filerna zippats. Kan det bero på begynnande Alzheimer? Mvh candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Öhhh, kommer inte ihåg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts