BennyLindahl Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Varför kan jag inte öppna .pdf filer från t.ex. Förs.kassan? Har Adobe Reader X, installerat. Någon som vet? mvh. Benny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opptokoppter Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Har vi något & gå på som felmeddelanden eller liknande ? Kan bero på en mängd olika anledningar så tacksamt om du har lite mer & komma med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BennyLindahl Posted October 28, 2011 Author Share Posted October 28, 2011 Tack för svaret. Jag får bara en vit skärm, som om det vore ett dokument, men inget felmed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredde Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Använder du IE9? Vi råkade ut för något lustigt med pdf på försäkringskassan för en tid sedan. De hade uppdaterat en pdf men på en av våra hemmadatorer så visades fortfarande det gamla. Prova att tömma web-historiken. Verktyg/Internetalternativ/Webhistorik/ Ta bort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BennyLindahl Posted October 29, 2011 Author Share Posted October 29, 2011 När jag använder Firefox webbläsare, fungerar allt 100%, Varför inte med IE9?? Vad är det för inst. i IE9 som "stoppar" vissa pdf filer? Tömma Webbhist. hjälpte inte. Men som sagt Firefox funkar.... mvh/ Benny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opptokoppter Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Låter som problemet ligger kopplat till IE enbart. Kommer & tänka på 3 punkter. 1. Används IE9 som datorns Standard Webläsare? 2. ActiveX Filtrering brukar framkalla att saker & sidor blockeras. 3. Om där finns prenumeration på blocklistor för Internet Explorer, kolla tilläggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts