Gå till innehåll

Filmredigerings program!


MAUR24

Recommended Posts

Söker efter bra gratis program att redigera film med som klarar det mesta som att klippa och klistra in och konvertera från alla olika slags format till dvd och gärna blu ray, men det är inte nödvändigt att det finns, men viktigt är att man kan göra filmer med äkta surrond ljud allra minst dolby digital 5.1 vill jag ha och att det går att göra menyer och kapitel och lägga in bakgrunds bilder och döpa kapitlen till det man vill att dom ska heta. Hade nero förut på¨min xp data, men åskan pajade den och det vill inte funka på windows 7 tyvärr! Mvh Mattias

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Jag har alltid använt VideoStudio Pro. Just nu så är det Corel som gör detta program och heter då Corel VideoStudio Pro och dom är uppe i X4. Det senaste värstingsformatet som går att konvertera till om man har sån videokamera är 1080p 50. det finns även alternativ för Ipad som skall ha en egen profil, om man nu inte använder olika filmappar som tar vad som helst. Väldigt användarvänlig layout, och funktioner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...