Gå till innehåll

Recommended Posts

Något som vet hur man hittar en mapp i Outlook? Problemet är att Programmet skall hålla all information man verkligen behöver hemlig. En mapp bara försvann, men det verkar finnas någonstand i inkorgen (som har flera hundra undermappar). Jag har inget problem att med hjälp av sökfunktionen hitta epostmeddelanden i mappen, men när jag öppnar ett meddelande finns där absurt nog ingen information om i vilken mapp meddelandet ligger. Någon som vet hur man gör?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipsen! Fungerade dock inte. Outlook verkar numera mer hemligt än 2003 års version. I vart fall står det "Inkorgen" på alla som mapp, fastän de borde ligga i mappen som försvann. Jag löste problemet genom att skapa en ny mapp med samma namn, söka efter alla e-postmeddelanden med vissa nyckelord (tur att det fanns sådana!) och sedan flytta dessa till den nya mappen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 månader senare...

Har samma problem med en annan mapp. Hittar inte mappen i trädstrukturen. Den verkar helt enkelt inte finnas. Inte ens när jag markerar meddelanden i mappen som olästa kan jag hitta den. Trots det påstår meddelanden i den mappen att de ligger i en mapp med detta namn! Börjar nästan ångra att jag för ett eller ett par år sedan flyttade över allt från Outlook Express till Outlook!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...