ron Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 I min lilla fantasivärld så visas all video i högsta upplösninge, vare sig det är på SVT play, Vimeo, youtube och liknande. Finns detta i verkligheten? Har en väldigt snabb lina och datorn kopplad till en 50" plasma. På youtube ex.vis är det default med lägsta/sämsta upplösning.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 YouTube: https://www.youtube....ccount_playback Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 Den inställningen på Youtube funkar ytterst sällan för mig, kanske 1 gång på 50. Men hela Youtube funkar skitdåligt här så det är inte förvånande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ron Posted October 29, 2012 Author Share Posted October 29, 2012 Tack för era svar. Har ändrat i mitt konto på tuben. Tänkte mer på lyxen att man kunde styra det från själva datorn Men det är nog en fantasi än så länge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts