Hanseg Posted November 23, 2012 Share Posted November 23, 2012 WLM vägrar att skicka mail, och tar dessutom emot något. Jag har avinstallerat WLM, och installerat om det samma sak HANS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir_N Posted November 24, 2012 Share Posted November 24, 2012 Vilken epostleverantör har du? Har du kollat att du har rätt POP3, SMTP, anslutningssäkerhets- och autentiseringsinställningar? Kolla igen... /Sir_N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted November 24, 2012 Share Posted November 24, 2012 Vilken epost leverantör har du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanseg Posted November 25, 2012 Author Share Posted November 25, 2012 Jag har Glocalnet, och inställningarna är som dom skall vara, har dessutom skrivit om dom flera gånger. Jag har tagit bort kontona flera gånger och lagt till dom manuellt i stället för att importera inställningarna. För tillfället använder jag Outlook för mina mail, men vill använda WLM istället för jag tycker det känns bättre för mig. Eftersom Outlook fungerar men inte WLM så är det något problem mellan Windows 7 & WLM kanske tror jag HANS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted November 25, 2012 Share Posted November 25, 2012 Har du gjort allt detta... https://kundservice.glocalnet.se/upload/Guider/epost/Windows%20Live%20Mail/Epostinställningar%20i%20Windows%20live%20mail.pdf Jag bara funderar om ditt konto blivit korrupt i wlm, du kanske behöver avinstallera wlm och installera om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanseg Posted November 25, 2012 Author Share Posted November 25, 2012 (edited) Jag har gjort allt som står detta pdf hade ett långt samtal Glocalnets tekniska support om det. har dessutom avinstallerat flera gånger och rensat i registret, för tillfället är WLM avinstallerat, skall installera om det vid tillfälle för att testa igen. Använder Outlook för tillfället och det fungerar, men som sagt vill ha WLM, eventuellt kommer jag att installera om Windows 7, har inte bestämt mig ännu HANS Edited November 25, 2012 by Hanseg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts