Libra63 Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 Finns det någon här som vet något om detta program och kanske har använt det? Snygga upp Windows XPize 4.3 MCE [engelska; 9 175kB; gratis; XP/2k03] Den kategori av program som XPize tillhör heter på engelska "GUI enhancers", men i brist på bättre svenska ord kan vi kalla det gränssnittsförbättrare. XPize gör helt enkelt Windows XP lite mer Windows XP än vad det redan är. För trots att mycket av användargränssnittet har fått en uppfräschning jämfört med tidigare versioner av Windows så finns det en och annan detalj som förbisetts och som fortfarande ser ut som gamla tider. XPize ger dig nya ikoner, bilder, animationer och lite annat sockersött. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 ehhe aa jag använder det nu den piffar upp windows jag tycker att datorn ser mycket modernare ut med detta pack, har inte funnit några fel bara possetivt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libra63 Posted March 31, 2006 Author Share Posted March 31, 2006 Då ska jag ladda ner programet och testa det Har du några tips att ge mig angående programmet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 Då ska jag ladda ner programet och testa det Har du några tips att ge mig angående programmet? Hej Skriv upp 31/3 någonstans så att du vet vart du ska backa via systemåterställning ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libra63 Posted March 31, 2006 Author Share Posted March 31, 2006 Menar du att jag kommer att få problem med programmet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 Hej Ingen aning men alla såna här GUI program brukar ibland ställa till det..... Kan vara bra att komma ihåg när man då installerade så backar man bara till innan man gjorde det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libra63 Posted March 31, 2006 Author Share Posted March 31, 2006 Hej och tack Du kommer med så bra tips, vad skulle vi ha gjort utan dig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ckytep Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 Själv har jag testat en hel del olika skitprogram som ska "piffa" upp datorn. Men XPize är det bästa jag använt. Allt funkar perfekt för mig med XPize, och det har det gjort i mer än ett halvår. Rekommenderar det starkt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts