dj_Script Posted April 2, 2006 Share Posted April 2, 2006 hejsan undrar om det finsn nåntt program som updaterar drivrutinerna automatiskt lr iallfal söker efter dem senaste? skulle vara bra att ha ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted April 2, 2006 Share Posted April 2, 2006 Hej Det beror på vilken burk du har. Här är en början, vissa har "automagiska snurror" som fixar det. http://www.alltomxp.se/sajt/forum/index.ph...pic,2599.0.html Har du en "hoplocksburk" så styr moderkortet det mesta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted April 2, 2006 Author Share Posted April 2, 2006 yess har vart inne har en Fujitsi simens om de så de stavas Scaleo 600 men hittar inte den där :S å automatiska uppdateringar funkar inte inet heller lr så e det fel på sidan ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted April 2, 2006 Author Share Posted April 2, 2006 AHahaha lol va inne där nyss hitta min dator tack för dem underbara uppdateringarna som är från 14.12.2004 :S borde finnas nyare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted April 2, 2006 Share Posted April 2, 2006 Hej Kolla med Everest vad du har för prylar..... Fujitsu-Simens burkarna är ju oftast ihopplock av standard prylar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted April 2, 2006 Author Share Posted April 2, 2006 aa gjort detta nu ska leta upp vad jag har för prylar i datorn hör av mig om ja får problem haha tack för att du finns hah Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted April 2, 2006 Author Share Posted April 2, 2006 hmm okei nu e det lite knas med alla vertion nr :S har ett North Bridge SiS 648FX South Bridge SiS 964 ÖÖ å då e frågan vad sk ja uppdatera har sett på sis hemsida men vet inte vad jag ska taa efters om det inte finns nått chippet update lr nått? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 7, 2006 Share Posted April 7, 2006 Hej Vilket moderkort har du enl Everest? Gå till moderkortstillverkaren och leta reda på ditt kort med "SIS648" chip...och ladda hem moderkortsdrivrutiner och installera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts