XP Dude Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 ********************************************* 2009-01-04: Tråden är nu låst. Tycker du att den är felaktigt låst, var god kontakta Malou ********************************************* Hej jag kan inte ogga in på mitt mailkonto på svenskadomäner.. Har kollat så att webbläsaren släpper igenom cookies.. någon som har någon idé om vad detta kan bero på? Det har fungerat förut utan problem.. Tack på förhand! // XP Dude Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 Hej "mailkonto på svenskadomäner" ??? Kör du webmailvägen ? dvs via webläsaren, IE ? Vilken operatör ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
XP Dude Posted April 7, 2006 Author Share Posted April 7, 2006 Hej! Var lite otydlig där.. : Jag kör webmailvägen via IE och har Finet som bredbandslevereantör. det är en föreningshemsida som mailen är kopplad till.. // XP Dude Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Hej Har du fått rätsida på inloggningen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
XP Dude Posted May 8, 2006 Author Share Posted May 8, 2006 Hej! problemet med min mailinloggning är löst.. jag hade tydligen ändrat lösenord, utan att skriva upp eller spara någonstans... : : : *klumpigt* *ser mig omkring o ser att jag noterat lösenordet.. =) //XP Dude Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts