fredde Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 (edited) Hej! Har haft problem med senaste uppdateringarna. De 8 första uppdateringrna fungerade men nr 9 av 14 gick ca 3 h innan jag stängde datorn. När jag gick in i historiken för uppdateringarna så fick jag ingen info om vilken som misslyckats så jag kan inte nämna det i inlägget. Fler som haft liknande problem? Edited August 15, 2013 by fredde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 (edited) 11 uppdateringar igår, gick fint in på 3 datorer med intelprocessorer. Windows 7 64 och 32 bitars på en lite åldrig laptop från 2008. Edited August 15, 2013 by OlleBull Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredde Posted August 15, 2013 Author Share Posted August 15, 2013 Det löste sig sen ganska enkelt. Starta om datorn och köra om uppdateringarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts