Lasse B Posted October 12, 2013 Share Posted October 12, 2013 (edited) Innan jag skrider till verket och köper ny dator, tänkte jag testa om min nuvarande dator är kompatibel med Windows 8. Har för mig, att jag sätt en länk på forumet, som man kan testa datorn med. Någon som vet om det finns ?? Lasse B Edited October 12, 2013 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution Marion Posted October 12, 2013 Solution Share Posted October 12, 2013 Innan jag skrider till verket och köper ny dator, tänkte jag testa om min nuvarande dator är kompatibel med Windows 8. Har för mig, att jag sätt en länk på forumet, som man kan testa datorn med. Någon som vet om det finns ?? Lasse B Du skall inte köra det testet du frågar om, det är tvetydigt. Det bästa är att gå in på datortillverkarens driversajt, där har du säkert redan varit, och se om det finns drivers till Win8. Om datorn är yngre än 2,5 år så är den win8-kompatibla till 99% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts