Gå till innehåll

Synka Office Outlook till telefonen


Recommended Posts

Nej jag synkar enbart kalendern. Det är bra att kunna ta upp mobilen och se om jag är upptagen någon speciell tid.

Jag har nog haft den fungerande minst ett år kanske längre. Nu senast, idag, när jag startade Sony PC Companion så synkades en tid som jag tagit bort från datorn men det som är tillagt går inte in. Vidare så har jag synkningen inställd så att det på datorn synkas till mobilen. Inget annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tyvärr ingen erfarenhet att bara synka kalendern på det sättet. Själv tröttnade jag på Androids inbyggda tjafs (som är känt att inte fungera efter JB-uppdateringen) just vad gäller kalendersynkning mot t ex Outlook. Jag plockade hem Microsofts Outlook-app och tog min mail och mina kalendrar där igenom. Den fungerar jättebra med Androids egen kalender.

 

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Manneman.

Hittade felet. I inställningar under Konton och synk var det helt avstängt. Jag satte på det och vipps så dök alla saknade tider upp i telefonen.

Nu undrar jag bara hur det har kunnat bli avstängt.

Jag använder hela Outlook som kommer med Office 2003. Mest använder jag mejl, kontakter, kalender men också flera utav de övrig delarna.

Nu när jag skall uppgradera datorn till Windows 8.1 tänkte jag mig även uppgradera Office till 2010. Jag har en sån där tre användare till den också. Synd att det inte finns en sådan rabatterad tre användare till Windows också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...