CGD Postad Mars 6, 2014 Dela Postad Mars 6, 2014 Om jag tar fram skrivbordet så finns där en katalog med användarens namn. Öppnar jag den så kommer det upp flera andra kataloger. Efter mycket besvär har jag flyttat dem till D disken. C är en mindre SSD disk, 120 GB. Finns det något sätt att lägga till kataloger? Så när jag trycker på användaren katalog p´på skrivbordet så vill jag att de kataloger jag lagt till finns med där. Jag kan ju gå till D och lägga till kataloger men när jag trycker på användaren katalog på skrivbordet så kommer den inte med. Förstår ni vad jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
JoWa Postad Mars 6, 2014 Dela Postad Mars 6, 2014 Om jag förstår frågan rätt, kan svaret vara att skapa genvägar till mapparna på D. Högerdra mapparna till användarens mapp och välj Skapa genväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
CGD Postad Mars 7, 2014 Författare Dela Postad Mars 7, 2014 Genvägar var ett bra förslag så tack för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.