Gå till innehåll

hur ändrar man vem som får göra vad i windows 7?


shysstkille

Recommended Posts

Hej

Jag och frugan har windows 7 på våran bärbara dator,jag har skapat varsitt konto till oss (mitt är administratör konto och frugan är standard),går det att ändra någonstans så att inte hon kan radera saker (exempel ta bort mappar och dylikt)?

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Jag och frugan har windows 7 på våran bärbara dator,jag har skapat varsitt konto till oss (mitt är administratör konto och frugan är standard),går det att ändra någonstans så att inte hon kan radera saker (exempel ta bort mappar och dylikt)?

 

mvh

 

Efter jag läst dina inlägg med problem en tid, så blir det en aning paradoxalt, det är egentligen du som

skall ha den funktionen ;)

 

Börja med att skapa ett gästkonto till henne, eller så tar du bort utforskaren från hennes synliga delar

i samband att ni kommunicerar helt sonika därhemma. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Efter jag läst dina inlägg med problem en tid, så blir det en aning paradoxalt, det är egentligen du som

skall ha den funktionen ;)

 

Börja med att skapa ett gästkonto till henne, eller så tar du bort utforskaren från hennes synliga delar

i samband att ni kommunicerar helt sonika därhemma. 

Där kan du nog allt ha en poäng,det kanske är jag som borde ha den funktionen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...