Gå till innehåll

Hur slippa dubbelexercisen vid byte av profil i Outlook?


Recommended Posts

Har två olika profiler i Outlook. När jag skall byta mellan dem måste jag stänga ner programmet och öppna på nytt samt då välja den andra profilen. Emellertid verkar programmeraren ha utgått ifrån att om man stänger en profil och sedan startar programmet igen så är det inte för att man ville stänga den profilen och välja en ny, utan för att man vill öppna den igen. I alla fall kommer man automatiskt tillbaka till den profil man stängde och måste stänga den en gång till för att programmet skall förstå att man vill kunna byta. Någon som vet om det går att ändra på detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag  menar är att det går inte att lägga till exchangekontot i min gamla profil (där jag har ett gäng olika epostadresser och all lagrad epost). Möjligen skulle det gå att lägga till mina andra konton i exhangeprofilen, men det är inte ett intressant alternativ om det inte går att flytta över all lagrad post till den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...