Gå till innehåll

Musicmatch


bonusvita

Recommended Posts

För många år sedan så fanns det ett program som kallades för Musicmatch, men efter det att Yahoo köpte upp företaget så lades det programmet ner.

Idag går det nästan inte att installera på en dator, om datorn inte är en xp och är helt och hållet offline.

Nu finns det ju en massa olika musikprogram på nätet som Spotify, iTunes och andra likvärdiga namn.

Men jag undrar om det finns något program som Musicmatch tillgängligt som kan det som det programmet kan?

Alltså jag kunde byta namn på ett helt album och alla låtarna i det utan problem, och jag fick det att se så ut vart jag än sedan flyttade det albumet, om jag så brände det på skiva och spelade upp skivan i bilen, jag kunde lyssna i kategorier, sortera i all oändlighet. I all enkelhet så var det ett suveränt bra program som jag hanterade fullt ut fullständigt, och jag saknar det djupt, för jag har inte funnit något liknande program som kan göra det som Musicmatch kunde!

 

Så jag frågar, är det någon som har ett tips på ett likvärdigt program som detta och som fungerar både online och offline, och som inte börjar gasta i högan sky för att jag har mp3 filer som jag inte har köpt i deras butik?

 

Redigerad av bonusvita
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag har läst det också... Men det gör det inte!

Jo, det funkar att installera, men sedan blir det error hela tiden när programmet tjatar om att det inte är rätt os och andra konstiga kommentarer...

På det stora hela, så känns det bara som ett enda jättestrul att installera programmet på datorer med os högre än xp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...