Korpen Posted July 11, 2015 Share Posted July 11, 2015 Hej har inte läst alla trådar här om Windows 10, men undrar om det blir Windows 10 resurssnålare än Windows 8 och 8,1? Nån som har lite pelj på läget får gärna upplysa mig och kanske andra som tittar in här då och då Häls / Korpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted July 11, 2015 Share Posted July 11, 2015 En del rapporterar att de får högre FPS i spel med Windows 10 i stället för 7 eller 8.1. Det är ju en sorts mått. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korpen Posted July 12, 2015 Author Share Posted July 12, 2015 Tack Cecilia ja det är en rätt bra måttstock..Kör win 7 nu och köpte mig en laptop med win 8 bara för att testa men den sålde jag rätt snabbt, win 7 passar mig utmärkt men win 8 el. 8,1 var inte riktigt min optimala önskning av ett OP..iofs är det ju en smaksak, vissa älskar ju win 8 el.8,1..ska vänta nån månad efter lanseringen som snart sker och läsa in mig lite på win 10.. Tack igen C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts