Ängegärd Posted August 9, 2015 Share Posted August 9, 2015 HEjSann & hallå!!!Får två st Evernote ikoner i aktivittetsfältet efter att jag installerat Windows 10 och där efter installerade Evernote. Om jag raderar den ena så försvinner oxå den andra. Vill bara ha en Har provat att installera om evernote utan resultat. Någon som har en idé??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted August 10, 2015 Share Posted August 10, 2015 Ta bort ikonerna från aktivitetsfältet. Gå sedan till programmappen "C:\Program Files\Evernote\" ...eller var den nu ligger (jag använder inte Evernote). Där kan du högerklicka på programmets startfil (evernote.exe ?) och välja "Fäst i aktivitetsfältet". Förhoppningsvis får du bara en genväg. Skulle tro att det är en bugg i programmet, om det inte är 2 olika funktioner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts