Gå till innehåll

Edge


göte
Gå till lösning Löst av Cecilia,

Recommended Posts

Hej alla

 

Har nu kört Edge ett tag på min insiderdator. Importerade favoriterna från IE vilket gick bra. Den filen finns ju under mitt
 användarkonto. Efter importen till Edge ligger mina favoriter kvar under mitt användarkonto och det är de som också finns i IE.

 

Redigerade en hel del under Favoriterna i Edge och nu undrar man ju var den specifika filen/mappen finns. Favoritmappen i användarkontot ser likadan ut som tidigare.

 

Var hittar man favoritmappen för Edge?????

 

MVH

Göte

 

 

PS till moderator

 

Borde inte Edge ha ett eget avsnitt som alla de andra webbläsarna???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Lösning

%LocalAppData%\Packages\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\AC\MicrosoftEdge\User\Default\Favorites

 

vilket i normalfallet är samma sak som:

 

C:\Users\"anv.namn"\AppData\Local\Packages\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\AC\MicrosoftEdge\User\Default\Favorites

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Göte, för att du ska se den dolda mappen som Cecilia skrev ovan:         kontrollpanelen, alternativ för utforskaren, visning, visa dolda filer, mappar och enheter.

Redigerad av LGJ
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

%LocalAppData%\Packages\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\AC\MicrosoftEdge\User\Default\Favorites

 

vilket i normalfallet är samma sak som:

 

C:\Users\"anv.namn"\AppData\Local\Packages\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\AC\MicrosoftEdge\User\Default\Favorites

 

Tackar

 

har lagt en genväg

 

/Göte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...