Gå till innehåll

Ljudet hackar i Windows 10


Lenovo W8

Recommended Posts

jag har nyligen uppgraderat windows 10 men  när jag lyssnar på på videos osv inne på youtube så liksom hackar ljudet hela tiden oavsett vad jag ser på där. Ljudet låter lite som när någon video där roamar hack ljud o precis som ljudet stannar till

vad kan man göra åt det ?

 

Jag har felsökt & kollat datorns statusosv men inget fel där vad den kan se. har en laptop ska jag lägga till men  detta problem började bara  efter att ha uppgraderat tillw10.  Hade W 8.1 innan 

det är nästan så man ängrar att man uppgraderade till W 10 men vet inte hur man  avinstallerar W 10 heller.

uppgraderingen är en gratis version från microsoft

 

Redigerad av Lenovo W8
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att backa tillbaks till tidigare Windows:

Inställningar - Uppdateringar och Säkerhet - Återställning

 

Men många verkar få problem efter att ha backat tillbaks så den verkar inte fungera helt korrekt.

 

Har datortillverkaren lagt ut anvisningar gällande uppgradering till Windows 10 på sin webbplats?

Igår såg jag en som länkat till en sida där det stod att Sony rekommenderade alla sina kunder att inte uppgradera förrän nya drivrutiner kommit ut någon gång under hösten.

Eller finns det särskilda drivrutiner för Windows 10 och din datormodell som du kan behöva hämta själv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...