Gå till innehåll

Philips Android TV ?


Nilsson

Recommended Posts

Med appen iMediaShare så kan man växla från mobilen till TV.n, allt förutom videos, så allt jag har på mobilen, bilder, musik, och annat kan jag även se på TV.n

Men hur fixar jag så att man kan se tv3play från mobilen med växla det till TV.n direkt så som jag gör med bilder och annat?

 

Finns det någon bra app som iMediaShare som fixar detta?

 

Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag menar är om det finns någon app där man speglar allt man gör på mobilen så ser man det på tv.n också?

då kan jag nog se på tv3play , finns det en sådan app?

 

för jag kan se alla bilder och videos, men inte live tv3play ?

 

Tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du svarar inte på tillrop från någon som försöker hjälpa dig... så jag testar igen! Vad får du för felmeddelande när du ska installera APPEN TV3Play? Så länge du kan installera (enligt Play Market) så ligger felet någon annanstans. Inte Chrome webbläsaren utan APPEN...

 

Eftersom denna fråga går förbi obesvarad gång på gång så måste jag lyfta den igen!

 

Har du missat den eller är det en lösning du inte är intresserad av, för det borde väl vara den bästa (antar att appen sköter uppspelningen utan flash).

Redigerad av si3rra
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom denna fråga går förbi obesvarad gång på gång så måste jag lyfta den igen!

 

Har du missat den eller är det en lösning du inte är intresserad av, för det borde väl vara den bästa (antar att appen sköter uppspelningen utan flash).

 

Har du missat mitt svar eller har du inte ens läst hela inlägget ????

 

 

Enheten är inte kompatibel med den här versionen.

 

¨Såhär står det på min tv när jag försöker ladda ner tv3 play.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du kan installera från usb eller liknande, dvs manuellt installera en .apk så har jag en flash player som fungerar på android 4.2.2..

Den är inte officiell utan du får testa  på egen risk.. Den funkar på android telefoner om man vill se flash..

 

Pm:a om du vill ha den..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...