Sandstone50 Posted September 7, 2015 Share Posted September 7, 2015 Gomorron, Jag har under några dagar haft ett gmail där det fattas text i rutorna ovanför all "post". Alltså rutorna med flytta till , arkivera, släng och liknande. Ser ju lite tomt ut. Vad har hänt ?? Hur får jag texten tillbaka ??Har loggat ut och loggat in med annan adress med samma fenomen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted September 7, 2015 Share Posted September 7, 2015 God morgon! Har du markerat ett mejl, dvs bockat i rutan framför det? Kollat med flera webbläsare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandstone50 Posted September 7, 2015 Author Share Posted September 7, 2015 (edited) Gomorron Cecilia, Att markera en ruta går inte heller - jo den blir ju annorlunda än andra rutor, men ingen "markering- kryss eller bock". Däremot gulmarkeras det mail man markerar. Tog ju bort Chrome, du tycker jag ska ladda ner chrome igen ?? Ok så då gör jag det OM jag lägger markören på den texttomma rutan så visas texten, men inte I RUTAN Edited September 7, 2015 by Sandstone50 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted September 7, 2015 Share Posted September 7, 2015 Du får själv välja mellan Firefox, Opera och Chrome. Pröva med att ta bort tillfälliga internetfiler i Internet Explorer se http://windows.microsoft.com/sv-se/internet-explorer/manage-delete-browsing-history-internet-explorer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
work Posted September 7, 2015 Share Posted September 7, 2015 I Gmail Inställninar Etiketter här kan ni ställa in Visa Dölj och visa i IMAP skall vara i kryssat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandstone50 Posted September 7, 2015 Author Share Posted September 7, 2015 Etiketterna är ju dom till vänster, det är rutorna ovanför som det fattas text i Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandstone50 Posted September 7, 2015 Author Share Posted September 7, 2015 I chrome fungerar det med text i etiketterna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted September 7, 2015 Share Posted September 7, 2015 I chrome fungerar det med text i etiketterna Något problem i IE alltså, pröva med att ta bort tillfälliga filer som jag skrev om förut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandstone50 Posted September 7, 2015 Author Share Posted September 7, 2015 Ingen lycka Cecilia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted September 7, 2015 Share Posted September 7, 2015 I så fall är nästa steg att återställa inställningarna i Internet Explorer enligt http://windows.microsoft.com/sv-se/internet-explorer/reset-ie-settings. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandstone50 Posted September 7, 2015 Author Share Posted September 7, 2015 OK, nu gjort detta 2 gånger utan resultat, det vill säga inget positivt resultat. Och så klart startat om. Döm om min förvåning när NU är även möjligheter att formatera texten borta. Dom rutor som innehöll understrykning, grövre text, större text, bifoga dokument mm .. VAD är detta ?? Nu får du ta till nåt häftigare Cecilia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted September 7, 2015 Share Posted September 7, 2015 Ledsen, då vet jag inte. Jag är en Firefox-person som använder IE mycket lite. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandstone50 Posted September 7, 2015 Author Share Posted September 7, 2015 ok, du har säker det bästa Cecilia, men jag trivs inte med hur den sidan ser ut. Den ser ju ut som Chrome :-( Nu när jag laddat ner FF, kan jag inte avinstallera Explorer och ladda ner den igen ?? Ska försöka..ska berätta om jag lyckas... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted September 7, 2015 Share Posted September 7, 2015 Du kan inte avinstallera IE men du kan inaktivera det: Leta upp listan med installerade program i Kontrollpanelen och välj något med Windows-funktioner till vänster. Där någonstans finns Internet Explorer. När du har inaktiverat IE kan du starta om datorn och sen aktivera IE igen. Det ska visst fungera som någon sorts en nollställning av IE. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts