Gå till innehåll

vad har hänt med Gmail ?


Sandstone50

Recommended Posts

Gomorron, Jag har under några dagar haft ett gmail där det fattas text i rutorna ovanför all "post". Alltså rutorna med flytta till , arkivera, släng och liknande. Ser ju lite tomt ut. Vad har hänt ?? Hur får jag texten tillbaka ??
Har loggat ut och loggat in med annan adress med samma fenomen :unsure: 
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gomorron Cecilia, Att markera en ruta går inte heller - jo den blir ju annorlunda än andra rutor, men ingen "markering- kryss eller bock".

Däremot gulmarkeras det mail man markerar.

Tog ju bort Chrome, du tycker jag ska ladda ner chrome igen ?? Ok så då gör jag det

 

OM jag lägger markören på den texttomma rutan så visas texten, men inte I RUTAN

 

Redigerad av Sandstone50
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK, nu gjort detta 2 gånger utan resultat, det vill säga inget positivt resultat. Och så klart startat om.

Döm om min förvåning när NU är även möjligheter att formatera texten borta. Dom rutor som innehöll understrykning, grövre text, större text, bifoga dokument mm ..

VAD är detta ??

 

Nu får du ta till nåt häftigare Cecilia :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, du har säker det bästa Cecilia, men jag trivs inte med hur den sidan ser ut. Den ser ju ut som Chrome  :-(

Nu när jag laddat ner FF, kan jag inte avinstallera Explorer och ladda ner den igen ?? Ska försöka..ska berätta om jag lyckas...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan inte avinstallera IE men du kan inaktivera det:

Leta upp listan med installerade program i Kontrollpanelen och välj något med Windows-funktioner till vänster. Där någonstans finns Internet Explorer. När du har inaktiverat IE kan du starta om datorn och sen aktivera IE igen. Det ska visst fungera som någon sorts en nollställning av IE.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...