Gå till innehåll

Iphone 6 bilder till pc


benke123

Recommended Posts

Hej. När jag kopplar in min iphone 6 till min pc med windows 10 händer ingenting, jag vill kopiera över bilder o filmer jag tagit. Obs det kommer upp en ruta med " a device is detected. Quick charge is enabled" men den försvinner efter en kort stund. Om jag går in i Den här datorn så borde väl den finnas med där? Nån som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror faktiskt inte du behöver iTunes för detta men den är ju bra att ha till annat.

Ställ in att du vill "öppna mappen för att  visa filerna" via kontrollpanelen, spela upp automatiskt för "flyttbar enhet"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis som göte säger så behövs inte iTunes längre för att kopiera över bilder/filmer från telefonen.

Om du har windows 10 så ska drivrutinerna installeras automatiskt, såvida din dator är uppkopplad till internet och din iphone/ipad ska dyka upp som en flyttbar enhet i din utforskare (windows+E).

 

Tror faktiskt inte du behöver iTunes för detta men den är ju bra att ha till annat.

Ställ in att du vill "öppna mappen för att  visa filerna" via kontrollpanelen, spela upp automatiskt för "flyttbar enhet"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...