Gå till innehåll

Efter "återställning" försvann mina program


nillan

Recommended Posts

Det blev något fel, det gick inte att startaupp Windows utan at göre en "återställning" tror att det stod så.

Jag får upp en lista på vad som togs bort men det går inte att installera igen.

När jag nu försöker ladda ner IE så står det att jag har den sista versionen men den finns inte med på listan.

Vad gör jag?

Helt förtvivlad

Nilla

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Tack för ditt svar, jag har klickat på IE tidigare men trodde  att det var  Edge jag fick upp.

Den var så olikt min gamla.

Hur får man bort Edge?

Jag använder ett förstoringsprogram som heter ZonText   den är inte kompatibel med Edge.

 

Redigerad av nillan
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du efter ordet internet skriver in explorer får du då också upp en massa alternativ?
För inställningar låter ju inte som att det gällde programmet Internet Explorer. Det är bättre att du bifogar en skärmbild på hur det ser ut och det kan du skapa med programmet Skärmklippverktyget (sök på det så hittar du det).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oftast behöver man inte göra några särskilda inställningar för IE men om du vet att det är några du vill göra så är det klart att du kan fråga om det i forumet för Internet Explorer.

Men har du hittat programmet Internet Explorer och kunnat starta det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...