nillan Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Det blev något fel, det gick inte att startaupp Windows utan at göre en "återställning" tror att det stod så. Jag får upp en lista på vad som togs bort men det går inte att installera igen. När jag nu försöker ladda ner IE så står det att jag har den sista versionen men den finns inte med på listan. Vad gör jag? Helt förtvivlad Nilla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Internet Explorer ingår i Windows 10 så den ska du inte behöva installera på nytt. Har du prövat med att söka i datorn med ordet internet för att se om programmet dyker upp då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted June 21, 2016 Author Share Posted June 21, 2016 (edited) Tack för ditt svar, jag har klickat på IE tidigare men trodde att det var Edge jag fick upp. Den var så olikt min gamla. Hur får man bort Edge? Jag använder ett förstoringsprogram som heter ZonText den är inte kompatibel med Edge. Edited June 21, 2016 by nillan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Om du efter ordet internet skriver in explorer får du då också upp en massa alternativ? För inställningar låter ju inte som att det gällde programmet Internet Explorer. Det är bättre att du bifogar en skärmbild på hur det ser ut och det kan du skapa med programmet Skärmklippverktyget (sök på det så hittar du det). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted June 21, 2016 Author Share Posted June 21, 2016 Underrubrikerna är om egenskaper för internet. Cecillia Skall jag öppna en ny tråd för inställningar för IE, hittar inte dokumentet för IE som jag har som lathund. "ler" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Oftast behöver man inte göra några särskilda inställningar för IE men om du vet att det är några du vill göra så är det klart att du kan fråga om det i forumet för Internet Explorer. Men har du hittat programmet Internet Explorer och kunnat starta det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted June 22, 2016 Author Share Posted June 22, 2016 Ja, nu har jag IE, jag hade Googles arbetsverktyg men jag tror jag klarar mig utan dessa, än så långe. Stort tack för din hjälp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Menar du Googles toolbar? Den kan man hämta här: https://www.google.com/intl/sv/toolbar/ie/index.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts