Gå till innehåll

Kontrollpanelen stängs efter 3 sekunder


Hanseg

Recommended Posts

Postad (redigerade)

En kompis till mig har en bärbar HP-dator som han inte kan öppna kontrollpanelen utan att den stänger ner igen efter 3-5 sekunder, har försökt 4-5 olika vägar i Windows 10 för öppna utan att lyckas

Någon som har något tips???????????

 

HANS

 

Redigerad av Manneman
Rubrik
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar sedan, gsb sade:

Om han kör Insider kan det var aavhjälpt med en uppgradering till senaste builden, 16193.

Se även här: 
https://blogs.windows.com/windowsexperience/2017/05/11/announcing-windows-10-insider-preview-build-16193-pc-build-15213-mobile/#QgCCqqemYRWM3tvy.97
under "Changes, improvements, and fixes for PC"

Nej han kör inte insider

 

HANS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 timmar sedan, Cecilia sade:

Har han prövat med en systemåterställning till en dag när Kontrollpanelen fungerade?

Nej  det har han inte gjort, dessutom så vill han inte göra något som känns  jobbigt eller där något kan gå förlorat. Han är ganska trött på datorer nuförtiden

Han hade dataföretag för ca 30 år sedan

Jag får se tiden an, tills han känner för det

Men tack för föslagen

HANS

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, om han dröjer med att göra en systemåterställning till ett datum när det fungerade kommer det antagligen inte att gå att göra en sådan systemåterställning därför att de äldsta systemåterställningspunkterna skrivs över när det skapas nya och sådana skapas då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, Cecilia sade:

Okej, om han dröjer med att göra en systemåterställning till ett datum när det fungerade kommer det antagligen inte att gå att göra en sådan systemåterställning därför att de äldsta systemåterställningspunkterna skrivs över när det skapas nya och sådana skapas då och då.

Jag vet  att det är så, själv har jag ökat till drygt det dubbla utrymmet för återställningarna

HANS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...