JonahHex Posted May 14, 2017 Share Posted May 14, 2017 Har haft detta felet en längre tid men inte hittat någon lösning. Här är logfilen. Time-Service event id 134.txt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted May 14, 2017 Share Posted May 14, 2017 Pröva med att ställa in en annan tidsserver: Kontrollpanelen - Datum och tid - Internettid - Ändra inställningar Men time.windows.com fungerar för mig så jag undrar om du har någon brandvägg, antivirusprogram eller annat liknande program som kan tänkas blockera viss kommunikation med internet, eller kanske att du har ändrat till någon annan DNS-server. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonahHex Posted May 27, 2017 Author Share Posted May 27, 2017 Förlåt om jag har varit dålig på att uppdatera detta. Jag provade ditt tips Cecilia men detta hjälpte inte. Kör med standardinställningar för dns samt Windows egna antivius/brandvägg. Har gjort en reparationsinstallation av Windows 10 och när installationen var klar så var detta felet borta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts