Gå till innehåll

Windows Live Mail, tappat alla kontakter


bmalm

Recommended Posts

Hej!

Jag har blivit av med alla mina gamla kontakter! Jag skulle lägga in en ny kontakt och plötsligt upptäckte jag att den nya kontakten var ensam i min kontaktlista!!

Vart tog mina gamla kontakter vägen? Jag hade haft dem i typ 20 år!

Jag har letat efter filen, men jag vet inte vilken filändelse den har...:(

Kan någon hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Windows live mail finns inte längre det har integrerats  med Outlook.com eftersom det är webmail så gå till outlook.com och logga in, alla gamla inloggningar fungerar fortfarande så länge du inte ändrar mailadressen dina uppgifter bör vara kvar på Outlook.com hemsida

 

HANS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag var inne på Outlook.com, men eftersom jag inte har varit där tidigare, så fanns ingenting där...

Vilken filändelse har kontaktlistfiler?? Den gamla borde finnas någonstans på mina diskar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Cecilia!

Jag har backat tillbaka två versioner av C:\Users\Bengt\AppData\Local\Microsoft\Windows Live\Contacts till min nya disk, men hur kan jag få in någon av dem i mitt Windows Live Mail? Jag försökte kopiera in dem på C:, men det gick inte. Jag fick inte in något vettigt i mitt Mail!!??

Hur gör jag?

Bengt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...