haki08 Postad December 25, 2018 Dela Postad December 25, 2018 Jag har bytt router till D Link 953- och får nu detta meddelande på några webbsidor jag vill surfa till. myheritage.se och ancestry.se. Jag har inte fått felet på andra webbsidor. Webbplatsen kan inte nås Anslutningen återställdes. Testa att kontrollera anslutningen kontrollera proxyn och brandväggen köra nätverksdiagnostik för Windows ERR_CONNECTION_RESET -Jag har kollat runt en hel del men inte funnit på vad jag skall göra för att få det att funka. Det är samma fel på Chrome, Firefox och Edge. Så något galet är det i routern. Någon som är kunnig på detta så skulle jag bli tacksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Cecilia Postad December 25, 2018 Dela Postad December 25, 2018 Går det bra om du byter tillbaks till gamla routern? Som en koll av att det verkligen är routern och inget annat som råkade hända samtidigt som routerbytet. Har du prövat med flera webbläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
haki08 Postad December 27, 2018 Författare Dela Postad December 27, 2018 Detta är mystiskt tycker jag. Med Pc 2,4 MHz bandet: Nu får jag åtkomst till ancestry.se utan att jag gjort något, allt ser ut att var OK. På myheritage.se får jag också åtkomst men den saknar grafik, alltså bara plaintext. Med min mobil 2,4 MHz bandet fungerar det utmärkt via samma modem som pc:n, mobila nätverket avstängt, Tidigare fungerade det inte heller, bara med mobila nätverket. Med min mobil 5 MHz bandet fungerar det utmärkt via samma modem som pc:n, mobila nätverket avstängt. Tidigare fungerade det inte heller, bara med mobila nätverket. Med gamla modemet 2,4 MHz bandet är det OK med ancestry.se inte myheritage.se där är det samma fel. Det låter som my myheritage.se har problem eller vad tror du. Kan du surfa in på myheritage.se via PC.n och se om du får samma problem som jag? Mvh Hans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Cecilia Postad December 27, 2018 Dela Postad December 27, 2018 Jag får bilder på myheritage med webbläsaren på dator. Har du prövat med en annan webbläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
haki08 Postad December 28, 2018 Författare Dela Postad December 28, 2018 Hej, jag har prövat med Edge, Firefox, Chrome. Denna sida funkar på Firefox, men inte på Edge eller Chrome. https://www.myheritage.se/dna Alla övriga sidor ser ut så här inga bilder med döda länkar. Alla tre browsrar fungerar på alla andra webbsidor jag använder. Jag hade samma fel på www.ancestry.se men nu funkar det på alla tre. Logga in Svenska Vilka var de? Deras berättelser Få befogenhet. Utforska dina förfäders liv och upptäck din släkts fascinerande historia. Påbörja ditt släktträd Påbörja ditt släktträd Vem är du? ...och dina Bli förvånad. Avslöja ditt unika etniska ursprung och hitta nya släktingar med vårt enkla DNA-test. Utforska DNA-testning Skapa mitt släktträd Börja med Facebook Börja med Google eller Sign up with Email Man Kvinna Födelseår 2005 2004 2003 2002 2001 2000 1999 1998 1997 1996 1995 1994 1993 1992 1991 1990 1989 1988 1987 1986 1985 1984 1983 1982 1981 1980 1979 1978 1977 1976 1975 1974 1973 1972 1971 1970 1969 1968 1967 1966 1965 1964 1963 1962 1961 1960 1959 1958 1957 1956 1955 1954 1953 1952 1951 1950 1949 1948 1947 1946 1945 1944 1943 1942 1941 1940 1939 1938 1937 1936 1935 1934 1933 1932 1931 1930 1929 1928 1927 1926 1925 1924 1923 1922 1921 1920 1919 1918 1917 1916 1915 1914 1913 1912 1911 1910 1909 1908 1907 1906 1905 1904 1903 1902 1901 1900 1899 1898 Min far Min mor Sökväg till GEDCOM-fil En GEDCOM-fil är en standardmetod för att exportera ett släktträd från ett befintligt släktforskningsprogram. Kom igång Importera släktträd (GEDCOM) Logga ut från Facebook Ladda ned fria Family Tree Builder Genom att registrera dig, godkänner du Tjänstevillkor och Sekretesspolicy. MyHeritage är privat och säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Cecilia Postad December 28, 2018 Dela Postad December 28, 2018 Jag använder Firefox. Har då knappast med routern att göra i alla fall. Har du prövat att rensa cache och coookies i webbläsarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
haki08 Postad December 30, 2018 Författare Dela Postad December 30, 2018 Jag tror att jag testat det mesta, men tydligen inte allt. Alla catche och cookies är rensade i alla läsarna. Jag brukar börja med det. mvh Hans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.