-64 Posted October 20, 2021 Posted October 20, 2021 Det har kommit lite smådetaljer i dom senaste uppdateringarna. Men inte det som jag länge har önskat mig. Ett utskriftkommando i Word och Outlook. Förr i världen var det naturligt och i ett ordbehandlarprogram som Word borde det ju vara "Case: A number one!" Men så är det inte. Jag vet, man kan göra lite dubbeltryckningar med tangenter m.m. Men inget enkeltryck med musen på någon ikon (om det inte är ett pdf-dokument) Jag kan inte förstå varför man överhuvud taget har tagit bort det? Vad tjänar man på det? Läser någon på Microsoft det här, så tala om för någon programutvecklare att det måste vara enklare än vad det är i dag. Quote
gsb Posted October 20, 2021 Posted October 20, 2021 I min version av Excel och Word kan jag lägga till en ikon i "Quick Access"-fältet högst upp. Den ger en snabb-utskrift utan andra dialogrutor. Quote
gsb Posted October 20, 2021 Posted October 20, 2021 Sen funkar ju ctrl+p och sen enter rätt bra också. Går nästan fortare än att pricka in ikonen. Quote
Recommended Posts