Gå till innehåll

Muspekaren frös fast på skrivbordet - varför?


Tomas E
Gå till lösning Löst av _.M,

Recommended Posts

Nån som har nån idé om varför pekaren frös fast på skrivbordet? Jag startade ett dokument med den genom att högerklicka på appen i aktivitetsfältet, men efter att programmet startat så kunde jag inte lokalisera musen. Jag gick då till skrivbordet med Windows + D och där var pekaren. Jag rörde musen men pekaren flyttade sig inte. Valde att stänga av datorn väl medveten om att programmet jag startat tillfälligt skulle stoppa avstängningen. Tabbade mig vidare till knappen stäng av ändå. Skärmen slocknade men datorn stängde inte av sig. Var tvungen att hålla nere startknappen tills den stängde av sig. Efter omstart fungerar det som det ska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Lösning

Låter som att programmet frös, händer ibland. Är detta ett återkommande problem med just detta program? Kan det vara ditt aktuella dokument som blivit korrupt och det gör att programmet inte beter sig? 

  • Like 1
  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, _.M sade:

Låter som att programmet frös, händer ibland. Är detta ett återkommande problem med just detta program? Kan det vara ditt aktuella dokument som blivit korrupt och det gör att programmet inte beter sig? 

(Tack)

Det var nog första gången det hände, vad jag kommer ihåg. Dokumentet är det inget fel på.

Verkar vara småpotatis alltså. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...