Hans Peter Postad September 5, 2022 Postad September 5, 2022 (redigerade) Finns det någon vettig beskrivning av Utforskarens struktur (uppbyggnad) i Win10/11 någonstans? Varför finns t.ex. samma mapp flera gånger? Med eller utan innehåll. Det är ytterst förvirrande. /hans peter Redigerad September 5, 2022 av Hans Peter Komplettering 1 Citera
_.M Postad September 5, 2022 Postad September 5, 2022 Har du exempel på denna duplicerade mapp? Och med struktur menar du varför du ser exempelvis Dokument och Nedladdade filer till vänster? Citera
Hans Peter Postad September 5, 2022 Författare Postad September 5, 2022 Har försökt åskådliggöra det jag talar om. Men det är ju bara ETT exempel. /hans peter Citera
Cecilia Postad September 5, 2022 Postad September 5, 2022 Den första delen under Den här datorn är en sorts genvägar till dina egna mappar så att du inte ska behöva gå ner och leta fram C:\Användare\användarnamn\ . När det gäller den Disgen som är tom så har du väl skapat den mappen en gång men aldrig använt den utan skapat och använt den andra. som är i Dokument-mappen. 1 Citera
Hans Peter Postad September 5, 2022 Författare Postad September 5, 2022 (redigerade) Tack! Jag glömde ju tala om att den förra bilder visade hur det ser ut i Win10 på min gamla maskin. Så här ser det ut i Win11 på min nya. Av det drar jag slutsatsen att det som ligger under Användare är något slags original. /hans peter Redigerad September 5, 2022 av Hans Peter Citera
Lösning Cecilia Postad September 5, 2022 Lösning Postad September 5, 2022 Menar du mappen Dokument? Ja, som sagt det som visas under Den här datorn är genvägar till mappar och inte själva mappen. 1 Citera
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.