Hanseg Posted February 3, 2023 Posted February 3, 2023 Min bror harett problem med hrome i Windows 11, Chrome är inställt google som sökmotor, övriga sökmotorer är borttagna, men när han grö en sökning som t.ex.kjell.com så byter chrome alltid till Bing som sökmotor, trots att Bing borttaget från chrome, Någon som har en lösning på problemet HANS Quote
mbgtmari Posted February 3, 2023 Posted February 3, 2023 (edited) Ladda ner och installera MSEdgeRedirect enligt instruktionerna här:https://www.neowin.net/guides/force-widgets-in-windows-11-or-10-to-use-default-browser-instead-of-edge/ "First off, download the latest MSEdgeRedirect, which is as of writing version 0.6.5.0." (När du klickar på "download the latest MSEdgeRedirect" får du upp senaste versionen som är 0.7.3.0) Om du, efter att ha klickat på "download the latest MSEdgeRedirect", undrar var i all världen download-knappen finns, så hittar du rätt ställe under rubriken Assets Det är inte så lätt att lista ut. Man kan hitta det här: https://blog.hubspot.com/website/download-from-github "3. You’ll be brought to a page listing releases from newest to oldest. Under the release that you want to download, locate the Assets section. Click a file under this section to download it. You’ll be able to open this zipped file on your local device." Edited February 4, 2023 by mbgtmari Quote
Cecilia Posted February 4, 2023 Posted February 4, 2023 17 timmar sedan, Hanseg sade: Min bror harett problem med hrome i Windows 11, Chrome är inställt google som sökmotor, övriga sökmotorer är borttagna, men när han grö en sökning som t.ex.kjell.com så byter chrome alltid till Bing som sökmotor, trots att Bing borttaget från chrome, Någon som har en lösning på problemet HANS Om det nu inte gäller problemet som mbgtmari tar upp så skulle jag vilja se bilder på när din bror just är på väg att söker och hur resultatet ser ut. Quote
Recommended Posts