Salle Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 Hej ! På startsidan i detta forum kan jag inte se de nya office ikonerna,det syns bara en liten ruta med rött kryss på. Har nyligen installerat IE7. Däremot så kan jag se ikonerna tydligt när jag öppnar samma sida med FF. Är det nån som kan förklara o lösa dettta för mig?? Tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 Behöver du tillåta att bilder eller någon activeX etc installeras eller att markera "alltomxp.se" som säker och tillåta obehindrad access till din dator...skojar bara, men du bör tillåta cookies från alltomxp.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salle Posted July 15, 2006 Author Share Posted July 15, 2006 Tack, jag vet faktiskt inte vad som hände, jag fick logga ut o in så gick det bra bara!!! ??? ??? tack ändå för svaret... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts