_.M Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 Har Windows elva en klocka som även visar sekunder inbyggt? Jag klickar här och där men hittar inga sekunder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution X-Men Posted July 6, 2023 Solution Share Posted July 6, 2023 21 minuter sedan, _.M sade: Har Windows elva en klocka som även visar sekunder inbyggt? Jag klickar här och där men hittar inga sekunder? Här: https://pctidningen.se/datorutrustning/operativsystem/windows-11/nu-kan-du-fa-sekunder-pa-klockan-i-windows-11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_.M Posted July 6, 2023 Author Share Posted July 6, 2023 Hmmm... hittar inte, kanske så att företagsdatorn inte har tillräckligt uppdaterad elva? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
X-Men Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 2 timmar sedan, _.M sade: Hmmm... hittar inte, kanske så att företagsdatorn inte har tillräckligt uppdaterad elva? Är det en dator i tjänsten kan IT mycket väl spärrat för ändringar och därmed kan du inte få fram funktionen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted July 8, 2023 Share Posted July 8, 2023 Jag testade med reg hacket gällande Windows 10. Det funkar i Windows 11 för att sekunderna ska visas i system klockan. Hur man visar sekunder i aktivitetsfältets klocka i Windows 10 (soundartifacts.com) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts