jwadb Posted July 12 Share Posted July 12 Jag upplever då och då knastrigt ljud när jag lyssnar på Youtube. Byter sedan till en annan film/musik och det är borta. Byter till ytterligare ett annat klipp och knastrigt ljud är tillbaka. Men lyssnar jag på Reaper (musikredigerare) så är ljudet inte där. Samma sak med klipp på FB ibland finns knastrigt ljud och ett annat klipp är det inte där. Jag blir tokig, lyssnar mycket på musik. Spotify verkar okej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted July 12 Share Posted July 12 Om du länkar till något som knastrar kanske någon annan kan lyssna och se om det är knastrigt i deras dator också. Är det knastrigt för flera så är det nog troligare att det är något fel på vissa klipp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jwadb Posted July 27 Author Share Posted July 27 Det är bara på min dator. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_.M Posted July 27 Share Posted July 27 Jag upplever något liknande på youtube ibland. Brukar hjälpa att paussa och trycka play igen så försvinner det. Jag har antagit att det är något knas med drivrutinen för ljudet. Konstigt nog har jag inte märkt det i sf anytime eller disney+. Bara youtube. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts