polk Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Hej Finns det nån här som kör med dropmyrights som kanske kan hjälpa mig. När jag försöker skapa en genväg så säger datorn att den inte finns.... mvh polk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Hej Jag använder inte själv programmet, men här finns iaf instruktion om hur du gör för att skapa en genväg och hur du installerar det. Här finns en "Shell extension" till programmet... http://www.freeweb.hu/hofi/Programming/Vcl...omponentsHu.php Download HShellExtPack, use 'Regsvr32.exe {/U} HShellExtPack.dll' to (Un)install. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polk Posted July 25, 2006 Author Share Posted July 25, 2006 Jag har sett den sidan också men får det ändå inte att funka...... shell extension förstår jag mej inte på då jag inte är så haj på datorer. Vad jag är ute efter är svenska erfarenheter av programmet.. mvh polk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts