candela Posted August 7 Share Posted August 7 Hej! Hur ändrar man ikonstorlek och tewxt i aktivitetsfält och bokmärkes-/favoriter? /candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution Cecilia Posted August 8 Solution Share Posted August 8 Hur man ändrar ikonstorlek i aktivitetsfältet beskrivs på sidan https://www.elevenforum.com/t/change-size-of-taskbar-icons-in-windows-11.45/. Vad du menar med bokmärken/favoriter vet jag inte riktigt. Är det inne i webbläsaren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candela Posted August 8 Author Share Posted August 8 Hej igen, Menade texter på raden favoriter (Edge) eller bokmärke Google). Förlåt min klumpiga fråga. Din länk löste problemet för mig. Tack för att du alltid ställer upp. /candela 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted August 8 Share Posted August 8 22 minuter sedan, candela sade: Menade texter på raden favoriter (Edge) eller bokmärke Google). Då föreslår jag att du ställer den frågan i ett av underforumen för Edge resp. Chrome. Det är inte alltid så lätt att formulera sig så att andra förstår, man vet ju själv precis vad det handlar om Bara trevligt att kunna hjälpa till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts