Gå till innehåll

Behöver lite hjälp me att surfa på Iphone7


Peruna

Recommended Posts

Hej!

Jag förstår inte varför jag inte kan surfa på min Iphone7. Jag har skaffat nytt simkort i en Iphone. Jag verkar kunna ringa och använda sms.

Jag har betalat för extra surf hos Telia för 72 timmar. Som jag uppfattat det ska jag kunna surfar tills 72timmar är förbrukade.Jag verkar endast kunna komma åt Telias hemsida men sökmotorn verkar bara snurra när jag försöker söka på andra sidor. Får bara upp meddelande att servern inte är tillgänglig.  Wifi verkar fungera om det finns möjlighet att använda det. Jag är väl inte den som har bra kunskap när det gäller smartphone så behöver lite hjälp!

Alf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 minuter sedan, Peruna sade:

Hej!

Jag förstår inte varför jag inte kan surfa på min Iphone7. Jag har skaffat nytt simkort i en Iphone. Jag verkar kunna ringa och använda sms.

Jag har betalat för extra surf hos Telia för 72 timmar. Som jag uppfattat det ska jag kunna surfar tills 72timmar är förbrukade.Jag verkar endast kunna komma åt Telias hemsida men sökmotorn verkar bara snurra när jag försöker söka på andra sidor. Får bara upp meddelande att servern inte är tillgänglig.  Wifi verkar fungera om det finns möjlighet att använda det. Jag är väl inte den som har bra kunskap när det gäller smartphone så behöver lite hjälp!

Alf

Telia har tillfälligt tagit bort funktionen för obegränsad surf i 72 timmar. Du kan läsa om detta på den här sidan:

https://www.telia.se/privat/ladda/kopmerdata

Som du kan läsa vet Telia inte när och om denna funktion kommer tillbaka.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Peruna sade:

Hm!

Jag köpte den tjänsten den 28 Augusti så det var märkligt att de tog bort den tjänsten strax efter. Då kan man säga att jag slängde pengarna i sjön i onödan.

Tack för informationen!

Alf

Ok. står att det var tekniska problem och de inte vet när den tjänsten återkommer. Får gå till Telia butiken och höra vad som händer med mina timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, Peruna sade:

Ok. står att det var tekniska problem och de inte vet när den tjänsten återkommer. Får gå till Telia butiken och höra vad som händer med mina timmar.

Om du nyligen köpt tjänsten bör du kunna reklamera den då Telia är den som stoppat tjänsten. 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...