Gå till innehåll

Appen visas på skärm två som inte är ansluten


Tomas E
Gå till lösning Löst av Cecilia,

Recommended Posts

Jag har tillfälligt bara en bildskärm men appen jag startade förstår inte detta. Hur flyttar jag över appen till huvudskärmen? Jag har för övrigt ställt in så att bara en skärm ska vara aktiv, den andra har varit avstängd länge och det har inte varit problem med andra appar. De har öppnats på huvudskärmen. Appen i fråga är Native Access. NI Forum kanske kan svara men jag börjar på svenska för enkelhetens skull.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du kommer åt aktivitetsfältet, testa att klicka en gång på den ikon som motsvarar programmet, alltså så som du skulle ha gjort om programmet visas på en skärm men har hamnat bakom ett annat fönster.
Tillägg: alternativt Alt-Tab och släpp när fönstret/programmet är valt.

Sedan Shift+Win+Pil vänster (eller höger) en eller två gånger. Eller bara Win+piltangent vänster/höger

Redigerad av Mikael63
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Lösning

Och jag brukar göra så här:

Håll musen över programmet i Aktivitetslisten.
När en tumnagelsbild med programmet visas flytta musen till den bilden.
Högerklicka på bilden och välj Flytta.
Håll nere höger eller vänster pil tills programfönstret kommer in på den synliga skärmen.

Så nu har du två alternativ :)

  • Like 1
  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

23 timmar sedan, Mikael63 sade:

Om du kommer åt aktivitetsfältet, testa att klicka en gång på den ikon som motsvarar programmet, alltså så som du skulle ha gjort om programmet visas på en skärm men har hamnat bakom ett annat fönster.
Tillägg: alternativt Alt-Tab och släpp när fönstret/programmet är valt.

Sedan Shift+Win+Pil vänster (eller höger) en eller två gånger. Eller bara Win+piltangent vänster/höger

Inget av detta fungerade för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...