brottarn Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 Hallå! har ett problem, laddade hem senaste betaversionen av explorer 7! fick problem med att logga in på vissa sidor och visa vissa bilder! Tog senare bort denna och har nu explorer 6, men problemet kvarsår, kan ej gå ut på win update, sidan visas ej,!! Jag har en genuin upplaga av xp! Hjälp!! vad göra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 Hej Har du exempel på någon sida du inte kommer in på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brottarn Posted July 28, 2006 Author Share Posted July 28, 2006 banken, windowsupdate, inloggningar till min mail på skolan,, sen diverse sidor som bara blir vitt! Jag kan ej heller göra systemåterställning den kommer inte upp, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrXP Posted July 29, 2006 Share Posted July 29, 2006 andvänd länk http://update.microsoft.com/microsoftupdat...ault.aspx?ln=sv du kan andvända google ---> avancerad sök sök på svenska och exakta frasen windows update Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 29, 2006 Share Posted July 29, 2006 banken, windowsupdate, inloggningar till min mail på skolan,, sen diverse sidor som bara blir vitt! Jag kan ej heller göra systemåterställning den kommer inte upp, Har du avinstallerat ie7 b? på rätt sätt? Hur? Om så är fallet har du provat att ominstallera ie7 b3? När du installerat och ska uppdatera får du godkänna activeX och cookies från ms. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brottarn Posted July 29, 2006 Author Share Posted July 29, 2006 kontrollpanel-lägg till ta bort program-visa updateringar-ta bort! ska testa att dra hem betan igen!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brottarn Posted July 31, 2006 Author Share Posted July 31, 2006 fungerar fortfarande inte,, får bara frågan om phischfilter,, kommer inte in på winupdate, och kan inte visa vissa sidor,, jag fatar ingenting!!! Hjälp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 IE7 ska bara konfigureras första gången, godkän fishingfilter... Efter att den konfigurerat sig, bör det fungera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts