Gå till innehåll

Nu är Windows 11 23H2 klar för nedladdning


IT doktorn

Recommended Posts

1 timme sedan, Vinterfiskaren sade:

Jag har avinstallerat AOMEI från datorn så jag har inga bilder som bevis. Jag kan inte bevisa att det som jag skriver är sant, men jag vet att det inte fanns någon Återställningspartition efter Windows 11 22H2.

Jag tänker inte Installera AOMEI igen för att försöka bevisa detta. Det är klart att ni här på forumet får ifrågasätta det jag skriver.

Jag använder nu programmet Rescuezilla för att göra systemavbilder. Detta program verkar fungera bra när man har en kombination av både Windows och Linux på en hårddisk.

Vänliga hälsningar

Vinterfiskaren

Jag ifrågasätter inte det du skriver att du upplever har skett. Det jag skriver är att bilderna kommer från två olika program och går därmed inte att jämföra. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
On 2024-01-28 at 11:02, Cecilia sade:

Microsoft har dragit ner tiden till 1-2 veckor och när den tiden har gått kommer Windows.old att tas bort automatiskt så om man står ut med att 15 GB extra är lagrade ett tag så behöver man inte göra något alls.

Nu så har Windows.old tagits bort automatiskt. Datorn fick automatiskt cirka 17 GB mera ledigt under Windows 11 efter detta. Använt utrymme på Windows 11 är nu cirka 48 GB. Tidigare när Windows.old fanns så var använt utrymme på Windows 11 cirka 65 GB. Om jag kommer ihåg rätt, så har jag inte rensat eller tagit bort något manuellt på Windows 11 eller avinstallerat några program från Windows 11 på sista tiden.

När jag slog på datorn igen efter ett antal timmar och startade Windows 11 igen så hade använt utrymme på Windows 11 minskat ännu mera, till cirka 47 GB.

Redigerad av Vinterfiskaren
Skrev till om ytterligare minskning av utrymmet på W11.
  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...