Gå till innehåll

"MS Office Man"


Ängegärd

Recommended Posts

HEjSann & Hallå!!!

Jag har uppgaderat min ms office installation (office xp) till office 2003. Jag blev av med officeman. Den lilla knapprad som man kunde ha på valfri plats på skärmen. Jag hittar ingen stans i office 2003 var jag aktiverar den. Är det någon som vet???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HEjSann & Hallå!!!

Jag har uppgaderat min ms office installation (office xp) till office 2003. Jag blev av med officeman. Den lilla knapprad som man kunde ha på valfri plats på skärmen. Jag hittar ingen stans i office 2003 var jag aktiverar den. Är det någon som vet???

Hej

Är det assistenten du menar??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HEjSann & Hallå!!!

Jag har uppgaderat min ms office installation (office xp) till office 2003. Jag blev av med officeman. Den lilla knapprad som man kunde ha på valfri plats på skärmen. Jag hittar ingen stans i office 2003 var jag aktiverar den. Är det någon som vet???

Hej

Är det assistenten du menar??

Nej. Det är ett lite program som kom med i tidigare ver. av MS office. Där man kunde lägga upp snabb länkar till alla office program och till sina andra program. Det värkar som Ms tagit bort detta i office 2003. Är det någon som kan bekräffta detta???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...