Ängegärd Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 HEjSann & Hallå!!! Jag har uppgaderat min ms office installation (office xp) till office 2003. Jag blev av med officeman. Den lilla knapprad som man kunde ha på valfri plats på skärmen. Jag hittar ingen stans i office 2003 var jag aktiverar den. Är det någon som vet??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis1101 Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 Prova att leta på www.microsoft.se eller så kan du söka på google efter vad den nu kallas... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 HEjSann & Hallå!!!Jag har uppgaderat min ms office installation (office xp) till office 2003. Jag blev av med officeman. Den lilla knapprad som man kunde ha på valfri plats på skärmen. Jag hittar ingen stans i office 2003 var jag aktiverar den. Är det någon som vet??? Hej Är det assistenten du menar?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ängegärd Posted July 31, 2006 Author Share Posted July 31, 2006 HEjSann & Hallå!!! Jag har uppgaderat min ms office installation (office xp) till office 2003. Jag blev av med officeman. Den lilla knapprad som man kunde ha på valfri plats på skärmen. Jag hittar ingen stans i office 2003 var jag aktiverar den. Är det någon som vet??? Hej Är det assistenten du menar?? Nej. Det är ett lite program som kom med i tidigare ver. av MS office. Där man kunde lägga upp snabb länkar till alla office program och till sina andra program. Det värkar som Ms tagit bort detta i office 2003. Är det någon som kan bekräffta detta??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts