Gå till innehåll

Microsoft Outlook-varning


Gå till lösning Löst av X-Men,

Recommended Posts

Jag använder epostoperatören Telenor och programmet Microsoft Outlook i datorn. Plötsligt har följande besked börjat komma när jag öppnar Microsoft Outlook:

VARNING OM NÄTVERK MED DATAPRISER. Vi har märkt att anslutningen med rörlig kostnad för datatrafik kan innebära extrakostnader. Outlook arbetar offline för att undvika dataavgifter.” Till höger om meddelande finns möjligheten ”Anslut ändå” och om jag gör det öppnas Outlook som vanligt.

Om jag klickar på den understrukna texten öppnas Outlooks ”Kontoinformation” där ändringar kan göras för mitt konto.

Vad betyder det här som plötsligt har dykt upp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Lösning
17 minuter sedan, Anders Åström sade:

Jag använder epostoperatören Telenor och programmet Microsoft Outlook i datorn. Plötsligt har följande besked börjat komma när jag öppnar Microsoft Outlook:

VARNING OM NÄTVERK MED DATAPRISER. Vi har märkt att anslutningen med rörlig kostnad för datatrafik kan innebära extrakostnader. Outlook arbetar offline för att undvika dataavgifter.” Till höger om meddelande finns möjligheten ”Anslut ändå” och om jag gör det öppnas Outlook som vanligt.

Om jag klickar på den understrukna texten öppnas Outlooks ”Kontoinformation” där ändringar kan göras för mitt konto.

Vad betyder det här som plötsligt har dykt upp?

Se om informationen på denna sida kan hjälpa dig.

https://learn.microsoft.com/sv-se/outlook/troubleshoot/profiles-and-accounts/metered-connection-warning

 

 

  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...