Vinterfiskaren Posted February 10 Posted February 10 Jag köpte idag en fullständig version av Windows 11 Home retail, HAJ-00103 på ett fysiskt Elgiganten varuhus. Det jag köpte på Elgiganten var en pappersförpackning med ett usb minne, lite information på papper och en pappersbit med produktnyckeln till Windows 11. Jag installerade Windows 11 hösten år 2023 och har använt Windows 11 utan att aktivera produktnyckel ett antal månader. När jag kom hem idag så startade jag Windows 11 på datorn och aktiverade Windows med produktnyckeln som jag köpt på Elgiganten. Efter detta så öppnade jag programmet ShowKeyPlus version 1.0.5835 för att se om ShowKeyPlus visade den produktnyckel som jag nyligen hade aktiverat i Windows 11. Jajamän ShowKeyPlus visade den nyligen aktiverade produktnyckeln men det stod Product Name: Windows 10 Home istället för Windows 11 Home. Kan detta bero på att jag öppnade en gammal version av programmet ShowKeyPlus? Quote
Solution Cecilia Posted February 10 Solution Posted February 10 Om ShowKeyPlus-versionen är så gammal att den är från en tidpunkt innan Windows 11 fanns så kan det vara så. 1 1 Quote
Vinterfiskaren Posted February 11 Author Posted February 11 Enligt Filhanteraren så är denna ShowKeyPlus senast ändrad 2015-12-17. Vänta en fil verkar vara ändrad 2015-12-23 enligt Filhanteraren. Quote
Recommended Posts