Gå till innehåll

Möttes av tom inkorg i Outlook idag!


Gå till lösning Löst av AlexJ,

Recommended Posts

Jag använder min Hotmail som E-post i Outlook. Idag upptäckte jag något konstigt. Min inkorg i prioriterat är HELT TOM. Själv har jag inte tömt den. Så här står det "Det går inte att slutföra din begäran just nu. Försök igen."  Vad är det som har hänt, vad ska jag göra ? Inkorgen i övrigt är det ingen ändring på. Dessutom uppstår det här felet enbart på min dator och inte mobilen. Jag fattar ingenting!
MVH Alexander :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 minuter sedan, Cecilia sade:

Hur är det om du kollar webbmejlen för Hotmail?

Närmen oj, nu är alla mejlen tillbaka igen då jag gick in via Webbmejl istället. Men jag väljer vanligtvis att klicka mig till Outlook fram via de små ikonerna på aktivitetsfältet. Hur ska jag göra i nästa steg ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra, då vet vi mejlen inte är försvunna i alla fall utan kan hämtas ner när väl programmet fungerar. Vet du om det är det Outlook som ingår i Office eller om det är appen som ingår i Windows som du använder?
Om du är osäker kan du ta en skärmbild och bifoga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Lösning
Postad (redigerade)
1 timme sedan, Cecilia sade:

Bra, då vet vi mejlen inte är försvunna i alla fall utan kan hämtas ner när väl programmet fungerar. Vet du om det är det Outlook som ingår i Office eller om det är appen som ingår i Windows som du använder?
Om du är osäker kan du ta en skärmbild och bifoga.

Jag vet inte riktigt, men nu har jag lyckats fixa fram det hela igen från Outlook. Kan visa en bild som jag tog med mobilen för att göra det lite lättare för dig att förstå. Ändå, nu har jag äntligen kommit på lösningen, okej ?

 

Redigerad av Cecilia
Bild borttagen pga privat information.
  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, du försöker använda Office Outlook fast det inte ingår i din licens. Det finns alternativ till Outlook om du vill ha något gratis t ex Mozilla Thunderbird och appen E-post som ingår i Windows.

Jag har tagit bort bilden eftersom man ser din mejladress i den och det kan locka någon att försöka hacka dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...