Podbot Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Bild => Varning avinstall Nivida... Ska jag klicka " Ta bort Nivida Drivers " Plöstig... Kom den bild... Ska jag klicka Ta bort alla Nivida:s Drivers eller remove only the following? Orsak jag ladda ner nytt Verison... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Vad behöver du hjälp med Podbot Församlingen på forumet är nog lika oförstående som du, men de e ju klart, att klickar man på "ändra eller ta bort" så kommer ju frågan upp, enklare kan det väl inte bli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByggareBob Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Du skall klicka på "Ta bort alla NVIDIAs drivrutiner". Sedan får du upp ett meddelande om att starta om datorn, annars så startar du om datorn. Efter omstart kommer skärmbilden att se lite konstig ut, men det är helt i sin ordning. Stäng av Internetasnslutningen/modemet och antivirusprogrammet, eftersom antivirusprogram kan störa installationen. Installera de nya drivrutinerna från den plats där du sparade nedladdningen. Datorn startas om, om du inte blir ombedd att göra det. Aktivera antivirusprogrammet och din Internetanslutning. Klart! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts