MrBigSpender Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 När jag startar Internet Explorer så går den initialt till följande länk; http://runonce.msn.com/?v=msgrv75 Därefter ska jag komma till msn.com! Jag får en information om att jag inte har tillåtelse att visa denna sida. HTTP-fel 403 Åtkomst nekad. Om jag sedan skriver in en annan länk går det utmärkt, exempelvis msn.com. VARFÖR? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Har du uppdaterat internet explorer 7? Om du gjort det så har inte installationen kommit riktigt rätt, prova att ominstallera ie7. Den skarpa versionen har säppts nu, dock inte svensk version. Japanmannen har en länk till direktladdningen. Spara till skrivbordet och packa upp filen för att slippa yahoo toolbar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 MS har släppt IE7, se min tråd... (behövs inget Yahoo borttagande) http://www.alltomxp.se/sajt/forum/index.ph...icseen#msg27589 Nu är det här förmodligen enbart att byta vad som ska vara startsida. Befintlig startsida är en länk som inte finns längre hos MS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 MS har släppt IE7, se min tråd... (behövs inget Yahoo borttagande) Bra!! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrBigSpender Posted October 19, 2006 Author Share Posted October 19, 2006 Jag har inte uppdaterat till IE 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Jag har inte uppdaterat till IE 7 Hej Mata in en annan webadress som du vill ha som startsida. Gå till Meny Verktyg > Internet Alternativ > Använd nuvarande eller befintlig eller vad det står en bit ner på sidan . Längesedan jag körde IE6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts