Pidde Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 När jag startade datorn idag upptäckte jag en mapp som hette %Systemdrive% och som sedan hade en Documents and settings-mapp. Alla mappar var tomma undermappar. Jag tog bort den. Det kanske var dumt att göra? Datorn fungerar som vanligt. Vad berodde det på att det dök upp en sådan mapp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pidde Posted October 19, 2006 Author Share Posted October 19, 2006 Den dök upp på skrivbordet. Glömde nämna det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Har du provat att optimera lite : Om man använder t.ex xsetup kan det bli så om man inte ser upp ordentligt och vet precis vad man gör... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pidde Posted October 20, 2006 Author Share Posted October 20, 2006 Hur gör man det? ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenthie Posted October 27, 2006 Share Posted October 27, 2006 Hej Jag verkar ha ett liknande problem... fick följande meddelande : "Windows - En fördröjd skrivning misslyckades. Det gick inte att spara alla data för filen C:$Mft. Dessa data har gått förlorade. Det här felet kan bero på att datorns maskinvara inte fungerar korrekt eller på att an nätverksanslutning inte är giltig. Prova att spara den här filen någon annanstans" Pust. Jag kör XP Har installerat Windows på F:disken /Kent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted October 27, 2006 Share Posted October 27, 2006 Det gick inte att spara alla data för filen C:$MftHar installerat Windows på F:disken Ser du var du har ditt fel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenthie Posted October 28, 2006 Share Posted October 28, 2006 ja, jag fattar att det är något fel med att något skall skrivas till c:disken, men var fixar man så den sökvägen blir rätt?? Finns det andra lösningar? /K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted October 28, 2006 Share Posted October 28, 2006 Om du kan välja installationskatalog bör det bli rätt. Om du redan valt katalog så är det dålig programmering och det är inget vi kan göra något åt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts